
Po studiu na Akademickém gymnáziu jsem získala bakalářský titul oboru Marketingová komunikace a public relations na Univerzitě Karlově a jeden rok jsem strávila studiem inženýrského oboru International business na Vysoké škole ekonomické, kde jsem byla i členkou Honors Akademie.
Skrze mé rozličné zkušenosti v oboru jsem se od práce v public relations, public affairs a konzultanství ve strategiích digitálního marketingu dostala až do Googlu, kde jsem si hrála s analýzou big dat a vedla neziskový vzdělávací projekt Digitální garáž. Ve slovní spojení jako jsou internetová globalizace, umělá inteligence, digitalizace státu či komplexní adaptivní systém a jejich důsledcích ráda hledám teoretické dopady v oblasti komunikace, filosofie, politologie a ekonomie a reálné dopady pak propletené v celé naší společnosti.
Jsem fascinována studiem veřejného názoru, toho, jak je formován v měnícím se paradigmatu médií, informací a provázejících fenoménů, a tím, jak transformují naše myšlení, tudíž i naší společnost, státy a kulturu. Mé přesvědčení, že není možné jiné, než holistické vnímání tohoto vlákna online a offline kauzalit mne dovedlo až ke studiu oboru Social science on the Internet na University of Oxford, kam se vydávám pro mé MSc. za laskavé podpory nadace manželů Krskových.